搬咗屋就快兩星期,一直都忙於執嘢,到而家先至得閒坐低上吓網。搬咗嚟呢度真係方便好多,放工返屋企肚餓嘅話,落咗巴士就有嘢食買,想食乜都得,返工時又可以路過麵包店買早餐。

尋日收到SIMON電話,話ALTERA已經決定咗請我,嗰一刻真係開心到暈,一直都好希望呢份工可以成功,結果終於都不負眾望,真係好開心,難得DAISY同LILY明知我未夠QUALITY去做呢個比較SENIOR嘅POST,但佢哋都對我咁有信心,俾機會我去試,真係好感激佢哋呢一份知遇之恩,而且薪金方面,佢哋仲主動俾多少少我,真係開心到唔知點形容。

搬咗新屋,又轉到份好工,唔...我覺得係一個好嘅開始,我要為我嘅人生奮鬥、努力!


arrow
arrow
    全站熱搜

    man21 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()