close

最近咁興寫Blog,一直都想將我嘅網上日記從Diaryland搬嚟Yahoo Blog,事關Diaryland嗰度好鬼麻煩,成日打完成篇日記,到post出嚟變咗怪獸字,搞到我又要從頭再打過,咁鬼煩!


過年前聽新聞講,話過年後將會係歷年來最大型的轉工潮,因為今年香港經濟明顯好轉。心想,今年公司最快辭職嘅都睇怕係我嘞啩!


點知尋日第一日開工,先知原來Erica同Calvin都已經遞咗信,吓...竟然有人早我一步,同埋,原來有人同我一樣,一早就想走,只係等埋個Bonus先遞信,我以為我卑鄙啫,原來有人同我一樣。唉...好羡慕佢地可以咁順利咁脫離呢個苦海,唔知我下星期遞信時,要俾人捉入房傾幾耐至甩到身呢?!


星期一去GUCCI Interview,希望可以成功啦,好緊張,要好好咁預備一下先得!


arrow
arrow
    全站熱搜

    man21 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()