今日公司開例會,竟然被人「擺上枱」狂插,記住,並唔系插,而係狂插,插完仲要翻插嗰隻。

話說Miranda提出殼鈕交外廠噴油或噴叻架,洗鈕過程時一定會有損耗,而一啲比較貴而又大size的殼鈕,應該訂貨時訂啞面鈕,就可以避免洗鈕而造成損耗;於是,就提及我之前一張貴價殼鈕單,插我唔訂啞面鈕,以致有很多損耗,造成不必要的損失。原本講完都好地地,已經轉咗另一個topic,但Agnes又重提番,話我哋做跟單,應該訂鈕時注明返貨後要染色、噴叻架,或噴油,咁採購部就會幫我哋訂啞面鈕;點知Jenny又加多一腳,喺度貓哭老鼠,話其實佢應該收到我張單時,多口問一句返貨後係咪要噴叻架,佢都有啲責任云云;跟住VIVIAN又話其實好簡單,我應該開單時寫個“D”字,佢哋就會訂啞面,當時我又一時記唔起自己開單時有冇寫返貨後要噴叻架,所以只好唔出聲,其實當時都已經想喊,駛唔駛特登開會時,喺咁多人面前攞呢件事出嚟講呀?!一開完會就返房搵番份單出嚟,原來我張張訂貨單都有注明返貨後要噴叻架加染色,當堂喊咗出嚟,真係啞子食黃蓮!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    man21 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()